Wydawca treści

Klauzula informacyjna dla podmiotów biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto

KLAUZULA INFORMACYJNA
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
podmiotów biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia,  
którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto
 
  1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów – reprezentowany przez Dyrektora PUP.
Może się Pani/Pan skontaktować z Urzędem w następujący sposób:
- listownie na adres: Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów 
- przez e-mail: sekretariat@namyslow.praca.gov.pl
- telefonicznie: 77 419-09-20
 
  1. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@comp-net.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu.
 
  1. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, t.j. przesłaniem zapytań ofertowych, dokonaniem wyboru wykonawcy. Pani Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa:
- ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605
 z późn. zm.) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz.835),
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1270 z późn. zm.) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023r. poz. 1610 z późn. zm.) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 z późn. zm.) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164 ) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy.
- art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  1. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w Instrukcji kancelaryjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
  1. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane dostawcom usług IT, którym Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Powiatowym Urzędem Pracy w Namysłowie.
 
  1. W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  1. prawo dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO,
  2. prawo żądania sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy- jeżeli była sporządzona oraz nie może naruszać integralności protokołu lub notatki z udzielenia zamówienia),
  3. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO.
 
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Powiatowym Urzędem Pracy w Namysłowie (dane kontaktowe w pkt. 1). Mailowo należy kontaktować się poprzez adres Inspektora ochrony danych: iod@comp-net.pl
 
Nie przysługuje Pani/ Panu:
- prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
 
  1. Pani/ Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
  1. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
  1. Podanie przez Panią/Pana danych może być wymogiem ustawowym.
W przypadku, gdy podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym- konsekwencją nie podania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000  zł netto.
W przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody ma Pani/ Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
 
podstawa prawna:
- art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO.
 
 
 
 

Załączniki

Klauzula informacyjna dla podmiotów biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia do 130 000 zł netto
Klauzula informacyjna dla podmiotów biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia do 130 000 zł netto.pdf 314 KB