Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Dokumenty elektroniczne wymagają kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub osobistego. Przyjmowane formaty to m.in. .doc, .xls, .pdf oraz pliki graficzne. Niezbędne są także zgodne z prawdą dane osobowe osoby składającej dokument.

Dokumenty z oprogramowaniem złośliwym będą odrzucane. Przesyłki, które nie spełniają wszystkich wymogów, nie będą wprowadzane do systemu Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie. Data doręczenia dokumentu elektronicznego ustalana jest na podstawie potwierdzenia odbioru generowanego przez system.

Urzędowe poświadczenie odbioru jest przesyłane drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Dostęp do Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP wymaga założenia konta, posiadania profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego, a także wypełnienia formularza usługi lub dołączenia podpisanego dokumentu.

Wymagania dla dostarczanych dokumentów elektronicznych:
 
1. Dokumenty elektroniczne powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.

2. Akceptowalne formaty załączników: 
  • .doc, .docx, .rtf dla MS Word,
  • .xls, .xlsx dla MS Excel,
  • .txt dokument tekstowy,
  • .gif, .tif (.tiff), .jpg (.jpeg) – pliki graficzne,
  • .pdf wersja 1.4 kompatybilna z Adobe Acrobat Reader 5.0 i nowszymi,
  • .ppt dla MS PowerPoint,
  • .odt edytor tekstu OpenOffice Writer,
  • .ods arkusz kalkulacyjny OpenOffice Calc,
  • .odp program do tworzenia prezentacji OpenOffice Impress (odpowiednik programu PowerPoint).
 
3. Dokumenty elektroniczne muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
 
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 
W przypadku doręczenia przesyłki nie spełniającej łącznie wszystkich wymogów - nie będzie ona wprowadzona do systemu teleinformatycznego Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie i nie zostaną podjęte czynności związane z załatwieniem sprawy.

Za datę i czas doręczenia dokumentu elektronicznego do Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie przyjmuje się datę i czas wprowadzenia dokumentu elektronicznego do systemu teleinformatycznego Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie określone w urzędowym poświadczeniu odbioru.
 
Urzędowe poświadczenie odbioru jest automatycznie wytworzone przez system ESP i przekazywane drogą elektroniczną na wskazany przez wnoszącego adres poczty elektronicznej.
 
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) utworzona na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP):
 
Adres ESP (skrytki ePUAP) Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie:
/PUP-Sulecin/skrytka

W celu skorzystania z ESP Powiatowego Urzędu Pracy w Sulęcinie dostępnej na platformie ePUAP, należy spełnić poniższe warunki: 
  • założyć indywidualne (darmowe) konto na ePUAP
  • posiadać profil zaufany lub certyfikat kwalifikowany
  • przekazać dokument poprzez wypełnienie elektronicznego formularza usługi bądź dołączenie podpisanego dokumentu