Опубліковувач

Klauzula informacyjna dla wnioskodawcy ubiegającego się o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej

KLAUZULA INFORMACYJNA
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych wnioskodawcy ubiegającego się o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
 
  1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów-reprezentowany przez Dyrektora PUP
Może się Pani/Pan skontaktować z Urzędem w następujący sposób:
- listownie na adres: Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów
- przez e-mail: sekretariat@namyslow.praca.gov.pl
- telefonicznie: 77 419-09-20
 
  1. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@comp-net.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu.
 
  1. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań określonych prawem,                  w związku z ubieganiem się o przyznanie środków  na podjęcie działalności gospodarczej oraz na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez Panią/Pana zgody do przetwarzania danych osobowych.
Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane  będą w celu dopełnienia obowiązków określonych                  w przepisach prawa na podstawie:
- ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 690) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 743) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164) oraz na podstawie aktów wykonawczych do ustawy,
- art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
 
  1. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w Instrukcji kancelaryjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Namysłowie  oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
 
  1. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane dostawcom usług IT, którym Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie zleci usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych – z dostawcami oprogramowania i systemów informatycznych (Sygnity Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie) - takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Powiatowym Urzędem Pracy w Namysłowie.
 
  1. W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody,
  2. prawo dostępu do danych osobowych, na podstawie  art. 15 RODO,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych, na podstawie art.16 RODO,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych, na podstawie art.17 RODO,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.18 RODO,
  6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.21 RODO,
  7. prawo do przenoszenia danych osobowych, na podstawie art. 20 RODO.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Powiatowym Urzędem Pracy w Namysłowie (dane kontaktowe w pkt. 1). Mailowo należy kontaktować się poprzez adres Inspektora ochrony danych: iod@comp-net.pl
  1. Informacja o profilowaniu
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 
  1. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
  1. Podanie przez Panią/Pana danych może być wymogiem ustawowym, warunkiem zawarcia umowy lub dobrowolne.
 
W przypadku, gdy podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym, warunkiem umownym -konsekwencją nie podania danych będzie brak możliwości ubiegania się przez Panią/Pana o przyznanie jednorazowych środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
W przypadku, gdy nie wyrazi Pani/Pan zgody na przetwarzanie danych osobowych, nie będzie Pani/Pan mógł/mogła ubiegać się o przyznanie środków  na podjęcie działalności gospodarczej.
W przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody ma Pani/ Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
 
podstawa prawna:
- art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO.

nnk.asset.publisher.attachments

Klauzula informacyjna dla wnioskodawcy ubiegającego się o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
Klauzula informacyjna dla wnioskodawcy ubiegającego się o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej.pdf 311 KB