Drugie posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy w 2025 roku - Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Aktualne nabory.
Informacje.
11marca 2025 r. odbyło się drugie posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy. Obrady otworzyła przewodnicząca Powiatowej Rady Rynku Pracy powiatu jarosławskiego Pani Bożena Gmyrek, która przedstawił porządek obrad.
Pierwszym punktem posiedzenia było opiniowanie wniosków o dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Dyrektor PUP Ewelina Olejarz omówiła wszystkie złożone wnioski na dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w ramach priorytetów wydatkowania środków KFS w 2025 roku ustalonych przez Ministra właściwego do spraw pracy w porozumieniu z Radą Rynku Pracy złożone przez powiatowe jednostki organizacyjne.
Powiatowy Urząd Pracy otrzymał w 2025 r. środki Funduszu Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS- limit podstawowy) w wysokości 1.400.000,00 zł.
Następnie Dyrektor PUP Ewelina Olejarz dokonała podsumowania środków wydatkowanych w 2024 r. w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego oraz zapewniła o tym, że urząd ubiega się o dodatkowe środki w ramach rezerwy, o których będziemy Państwa informować na bieżąco.
Kolejny punkt posiedzenia dotyczył opiniowania wniosku dotyczącego umorzenia nienależnie pobranego zasiłku dla bezrobotnych.
Po wyczerpaniu wszystkich punktów porządku posiedzenie zamknęła Pani Przewodnicząca Bożena Gmyrek.
Druki i wnioski do pobrania.
Dane kontaktowe.
Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres: ul. Słowackiego 2, 37-500 Jarosław
Telefon: +48 16 734 11 11
Faks: +48 16 621 21 88 wewn. 116
Adres do doręczeń elektronicznych
(e-Doręczenia): AE:PL-68264-13556-CJJRC-24
Skrytka podawcza
ePUAP: /PUP_Jaroslaw/SkrytkaESP
Portal praca.gov.pl: https://praca.gov.pl
e-mail: pup@jaroslaw.praca.gov.pl
e-mail: rzjr@praca.gov.pl
Skrzynka podawcza:
Skrzynka podawcza znajduje się przy drzwiach wejściowych przy ul. Słowackiego 2. W skrzynce można pozostawiać korespondencję. Prosimy, aby składane dokumenty były trwale spięte lub znajdowały się w kopertach wraz z podanym w sposób czytelny aktualnym numerem telefonu oraz adresem e-mail. Proszę nie wrzucać dokumentów w koszulkach plastikowych. Skrzynka opróżniana jest każdego dnia roboczego o godzinie 7.00 oraz o godz. 14.50. Dokumenty wpływające po godzinie 14.50 otrzymują datę wpływu dnia następnego.
Godziny pracy Urzędu
poniedziałek - piątek 700 - 1500
Godziny przyjmowania intresantów
poniedziałek - piątek 800 - 1400