Zgłoszenie oferty pracy - Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie


Nagłówek

Zgłoszenie oferty pracy

Oferta pracy może być zgłoszona przez pracodawcę:
  1. Osobiście - w siedzibie Urzędu (Centrum Aktywizacji Zawodowej)
  2. Pocztą elektroniczną na adres sekretariat@namyslow.praca.gov.pl, caz@namyslow.praca.gov.pl
  3. Pocztą tradycyjną (Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie, Plac Wolności 1, 46-100 Namysłów)
  4. Faxem: 77 419 09 25
  5. Telefonicznie: 77 419 09 20
  6. Poprzez portal psz.praca.gov.pl
Aby zgłosić ofertę pracy, prosimy o pobranie oraz wypełnienie formularza "Zgłoszenie krajowej oferty pracy wraz z załącznikiem"

Oferta pracy powinna zawierać następujące dane:

a. Dane dotyczące pracodawcy:
  • nazwa pracodawcy,
  • adres pracodawcy,
  • imię i nazwisko osoby wskazanej przez pracodawcę do kontaktów,
  • nr telefonu, numer faks, adres poczty elektronicznej i strony internetowej, jeżeli istnieją takie możliwości komunikacji,
  • REGON,
  • NIP,
  • PKD,
  • oznaczenie formy prawnej prowadzonej działalności,
  • liczba zatrudnionych pracowników,
  • oświadczenie pracodawcy, że w okresie do 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty pracy nie został skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie praw pracowniczych i nie jest objęty postępowaniem wyjaśniającym w tej sprawie,
  • informacja, czy pracodawca jest agencją zatrudnienia zgłaszająca ofertę pracy tymczasowej,
b. Dane dotyczące oferty pracy:
  • nazwa zawodu i kod zawodu według klasyfikacji zawodów i specjalności,
  • nazwa stanowiska,
  • liczba wolnych miejsc pracy,
  • liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych,
  • miejsce wykonywania pracy,
  • rodzaj umowy,
  • okres zatrudnienia,
  • data rozpoczęcia zatrudnienia,
  • wymiar czasu pracy,
  • informacja o systemie i rozkładzie czasu pracy,
  • informacja o systemie godzin pracy,
  • godziny pracy,
  • wysokość wynagrodzenia i system wynagrodzenia,
  • zgoda na podawanie do wiadomości publicznej danych umożliwiających identyfikację pracodawcy,
  • okres aktualności oferty,
  • oznaczenie czy oferta pracy jest ofertą pracy tymczasowej w rozumieniu art. 19g ustawy,
  • ogólny zakres obowiązków,
  • oczekiwania pracodawcy krajowego wobec kandydatów do pracy w tym wykształcenia, kwalifikacji i umiejętności, uprawnień, doświadczenia zawodowego, znajomości języków obcych z określeniem poziomu ich znajomości,
  • informacja czy pracodawca jest szczególnie zainteresowany zatrudnieniem kandydatów z państw EOG,
  • oczekiwania pracodawcy dotyczące upowszechniania oferty pracy w wybranych państwach EOG,
  • oczekiwania pracodawcy dotyczące przekazanie oferty pracy do wskazanych powiatowych urzędów pracy w celu upowszechnienia w ich siedzibach,
  • częstotliwość i forma kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę,
  • stwierdzenie, że oferta nie jest w tym samym czasie zgłoszona do innego powiatowego urzędu pracy na terenie kraju,
  • zobowiązanie do powiadomienia PUP o dezaktualizacji oferty pracy.

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę